Emily | Revenge

Emily Revenge, originally uploaded by delina ikada.

Ehm. So guys, this is my illustration for Emily VanCamp or that Emily in Revenge. I like watching this drama series and yesterday when I was so bored, I googled her picture, and then tried to illustrate her. Voila, this is it! I hope this is not too bad.. tho’ it is. 😛 Haha

I think I should get myself bored frequently, that makes me become more productive.. (drawing in this case).

d/e

Advertisements

Alas

pink beach by Delina, originally uploaded by delina ikada.

Hehe.. another drawing to refresh the eyes. 🙂 I sketched this using Wacom pen tablet.. and colored with Photoshop brushes. I always feel a tickleing happiness. A bliss.. whenever I do this activity.

Alas, I too much fall in love with this. Yes, youuu… drawing, sketching, coloring, design, photo editing, whatever your shapes.. I could always look for you.. and find myself feel blessed. Just because I do you. Alas..

another sunny day


another sunny day, originally uploaded by delina ikada.
Wow… sudah lama skali tidak posting. ^^ Dan kali ini postingan yang tidak jelas lagi.. hahehe.
But there’s one thing for sure, I guess… Saya ingin mengatakan, “Cheer up everyone!!” Karena di luar sana ada hari yang cerah menunggumu… well, saya rasa kalaupun hujan atau mendung itu tetap mencerahkan hati kok. Ya ga? Raining or sunny still lovely. Mereka meramaikan harimu dengan cara yang berbeda. Be grateful! Be happy!

 

Rainbow Scarf

rainbow scarf copy, originally uploaded by delina ikada.

Hey, world! After the rainbow escape, I’ve uploaded this rainbow scarf. Not to mention anything, I just need something to refresh the eyes. Oh ya, gambar ini dibuat di photoshop cs3, pake teknik brushing.. dibantu wacom. Trus gambar kucing sama burung itu minjem template yang udah ada di photoshop (haha, saya paling ga bisa bikin hewan).. dan terus diganti warnanya jadi item.. lalu ditambahin gambar mata, pita, kuku… kumis.. yang ber-pink ria. Ore!!! Setelah bikin gambar ceweknya, kok berasa mirip Jojo di duet maut Sinta-Jojo ya? Ga tau deh.. awalnya ga niat gambar sinta. Hehehe… just call this as coincidence.

Arh… leher saya kaku banget beberapa hari ini. Apakah akibat ini, itu, itu, atau ini ya?

Hehe.

Adios, machumbos chumbos!

Ah ya.. Have a great day!

d/e

 

 

Blogku ulangtahuun, Negaraku juuuga…

Umur blog ini tepat setahun!!! Bwooohhhhhhhh!!! 😀

Bingung mau ngerayainnya gimana… pengen traktir-traktir… tapi traktir siapaaahaahahaha???

pengen bikin (beli) kue… err.. puasa hehh puasaaa…

pengen bikin party… em.. ngga, ngga… ngga ada yang dateng juga..

Ya sudah, bikin gambar aja ya? Ya, seperti bwiasahh.. gambar alaynya delin.. heuheu.

Oh ya, happy anniversary juga buat Indonesia!! 65 taun??? Saya menunggu kamu sampai umur 100..  😛

Happy birthday, cindellinastory!!

Happy birthday, cindellinastory!!